dilluns, 12 de febrer del 2007

Baby Driver


Beso de Judas: "Tieta, jo confio en tu, però la resta de la teva família no". Hay que joderse. Incredulitat:"¿Ya lo has pagado? "Hija, ¿todavía no te conoces?" Consol:"La Penélope Cruz no té carnet...".
Sempre he pensat que, si no tens la credibilitat dels que t'envolten, no tens res. Repetir els mateixos propòsits, la mateixa cançó, i mai no fer-ho, pues qué quieres que te diga, no ayuda, ho sé. Suposo que per això no he dit mai que deixaré de fumar. Però que em treuré, d'una vegada per totes, el carnet de conduir, sí.
I necessito que cregueu en mi. O algo. És important, és urgent, i és la meva prioritat del 2007.
La diferència amb la resta de vegades?? Pues lo eterno, a saber... ¡ho he posat per escrit!
Si a l'edat d'aquesta mossa de la foto el tinc, em donaré per satisfeta. Desitgeu-me èxit, la sort és pels mediocres!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

No desesperes hermana. Confiem en tu!. Ara que no esperis a tenir l'edat de la de la foto perquè llavors jo ja estaré criant malves, guapa!. Petons!!! Cristina m'ha agradat molt el teu blog

Motenai ha dit...

Eyyy...

El que passa es que em fa por que et treguis el carnet, per la possibilitat de que siguis molt més independent i aleshores ja no necessitis quedar amb mi perque et porti a dinar a la Illa ;-)

Salutacions i felicitats pel blog :-*

Cris ha dit...

Així m'agrada, chupi, perseverància!!!! Jo, en canvi, que sóc més dèbil, he desistit! Però eh! Molt digna jo, eh!

Ai, quina gràcia, M Carme, que llegeixis el meu bloc!!! Records!!!

Anònim ha dit...

Nena, de dèbil res, lliure!

Anònim ha dit...

Gemmaaaaaa, don´t worry! Aquest cop sí! Jo confio plenament en tu, i ja saps que totes dues ho aconseguirem abans que arribi Maig! Que tembli Barcelona!!!
Muaaaaaaaaaa!
Cris V.