dissabte, 10 de febrer del 2007

Dissabte pel matí

Avui m'he despertat a casa de la Pilar i el Pinx. Anar sempre és fàcil, fa baixada. Tornar fa un pal de la òstia. Sí, sóc d'aquelles que, si els dius: "Et quedes a dormir?", diuen que sí. I així ho he fet. Suposo que tant Gran Hermano ha fet que em resulti atraient la idea de veure què fa la gent del meu entorn quan ningú no els mira. Despertar-se un dissabte al matí en casa ajena et permet un sucedani d'això.

Pilar esmorza pa amb mantega i pernil rosa, amb suc de mandarina (avui, jo també). Raimon no esmorza (per què els homes mai no esmorzen??).

Per mi, els dissabtes al matí acostumen a no existir, l'espai de temps passa de molt endinsat el divendres a dissabte al migdia. Rentadores, programació infantil (reconec certa debilitat per Art Attack) i poc més.



Avui, un parell d'escenes quotidianes (d'ells dos)... un regal!!





4 comentaris:

Anònim ha dit...

Mira que fer-nos sortir "en paños menores", i a sobre no anem al cine!

...aixó portarà cua!

Gemma ha dit...

Que vosaltres em passessiu les fotos us delata com a exhibicionistes de la vida. Que no anéssim al cine us delata com a rates extrems!! Moraleja: eres lo que haces...

Gemma ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Motenai ha dit...

oigh! El autor ha eliminado esta entrada, posa al comentari anterior. Un "donde dije digo digo...NADA" xD