dimecres, 18 d’abril del 2007

10 years later

El que avui celebro són els meus 10 anys. El desè aniversari dels meus 18, una època en la que m'hagués quedat molt de temps. Per a tots aquells nostàlgics del "despertar" en molts aspectes, aquesta cançó és per a vosaltres també:

Wanna be young - the rest of my life
Never say no - try anything twice
Til the angels come - and ask me to fly
Gonna be 18 til I die - 18 til I die
Can't live forever - that's wishful thinkin'
Who ever said that - must of bin' drinkin'
Don't wanna grow up - I don't see why
I couldn't care less if time flies by

18 til I die - gonna be 18 til I die
Ya it sure feels good to be alive
Someday I'll be 18 goin' on 55! - 18 til I die

Anyway - I just wanna say
Why bother with what happened yesterday
It's not my style - I live for the minute
If ya wanna stay young - get both feet in it - 18 til I die
A 'lil bit of this - a 'lil bit of that
'Lil bit of everything - gotta get on track
It's not how ya look, it's what ya feel inside
I don't care when - I don't need ta know why
18 til I die - gonna be 18 til I die
Ya it sure feels good to be alive
Someday I'll be 18 goin' on 55! - 18 til I die
Ya there's one thing for sure - I'm sure gonna try

Don't worry 'bout the future
Forget about the past
Gonna have a ball - ya we're gonna have a blast
Gonna make it last

11 comentaris:

Cris ha dit...

Fa deu anys de la limusina i del pijama que et vaig regalar??? què fort, eh! Per molts anys, chupiiiiiiiiiii!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Per molts anys guapa!!! I els 18 van ser genials, si, però els 28 prometen moltíssim, estic segura.
Kissssssssssssssssssssss!!!!!!!

Carme ha dit...

Ai nena que casi ja m'agafes.... Els propers 10 jo t'asseguro que no tendrán desperdicio. Només espero que el 18 d'abril del 2017 el dentista no em dongui el disgut de 1300€ d'avui. T'estimo!

Nadia ha dit...

Macaaaaaa! Felicitats! El vídeo t'ha quedat molt mono :D!

Motenai ha dit...

Vale xD

Felicidades, olvida mi mensaje de esta tarde xD

Y tu Marta podrías haberme avisado, que no estaba seguro de si era su cumple y le he dejado un mensaje en plan "Felicidades para hoy o mañana!" xD

Si es que no tengo excusa...

Motenai ha dit...

Por cierto, verdad que se celebró tu cumpleaños en la parte de arriba de Up & Down?

Esa fue una buena fiesta, lástima que nos echaran tan pronto xD

Anònim ha dit...

Felicidades, pues.

Gemma ha dit...

Permitidme los habituales que enfoque mi atención al invitado de honor. ¡¡Gracias, juególogo!! Qué ilusión...

(ahhhh.... suspiro)

Ara sí:

Cris, el pijama encara el porto!!

Nadia, aquest vídeo és més teu que meu, ja ho saps ;)

Tata, estic flipant!! És el que em va costar el Teo quan es va tirar per la finestra!

Mote i Marta: gràcies als dos, i Marta, después de tantos años y tantas listas negras, a ver si encima va haber que avisarlo!

Cris ha dit...

Carinyuuuuuu, moltes felicitats!! Els 28 ens apropen a la "segona juventut", no?? Doncs face it with your best smile!!!

Ens veiem aquest finde per celebrar-ho por todo lo alto! Muaaaaaaaaaaaaaa!!! :*

Anònim ha dit...

Felicitats, Gemma!

Avui em comprare un ticket de la loto (com el que et vas comprar quan vas venir a visitar-me l'ultim cop) i si em toca, m'agafo un vol directe i vinc a celebrar el teu cumple aquest final de setmana!

Gemma ha dit...

Jú, m'encantaria...