dijous, 1 de març del 2007

Als meus amics...




Gràcies.



7 comentaris:

Motenai ha dit...

Hola!

Escribir un comentario aquí es pretencioso? MmMm...

Por si acaso... gracias a ti!

Cris ha dit...

Pa eso estamos! I per molt més!

Em va agradar escoltar-te ahir durant més de mitja hora al telèfon...

Mua!

Anònim ha dit...

Només vaig convidar-te a sopar peix...em penso que això no s'agraeix, oi? :)

Motenai ha dit...

No sé, però el peix tampoc estava tan malament xD

Anònim ha dit...

M'encanta aquesta foto Gemma, ho diu tot. Una imagen vale más que 1000 palabras!.

Et mereixes tenir bons amics com els que tens. El refranero está para algo: siembra y recogerás! Jo també et dono les gràcies!

Què bonic Sergi el teu comentari, i, per cert, gràcies per animar-me com a novata en els blogs!

Anònim ha dit...

la foto és boníssima

ara estava mirant les fotos del blog i realment transmeten a la perfecció la idea del tema que tractes

com la de la baby driver o l'emoció del primer dia

com va dir una persona fa temps, que evidentment no era cegua (s'havia de posar una mica d'acidesa aquest post tant hippy) una imatge val...

Anònim ha dit...

i lo be que et sens deixant de fumar...

P.D. espero saber de la teva vida en persona i no per internet, QUE ESTO ES MUUU MODERNO!!!